Publicerat 2015-04-14 06:44:00 i Allmänt

 
Jeansskjorta - Monki, Linne - H&M, Gravidbrallor - H&M, Väska - Marc by Marc Jacobs, Skor - Vans.

Ni kommer ju dö när ni hör detta... Men igår iaf, så blekte jag håret (som ni kanske ser på bilden) för att bli av med utväxten och få en lite kallare nyans. Jag brukar stå naken i badrummet och greja och vårt badrum vetter mot hallen, där det finns ett fönster brevid dörren som går från golvet upp till där dörren slutar. Ja.. Vad tror ni händer... Där står jag naken framför badrumsspegeln med blekning i hela håret och en gravidmage som står rakt ut och så ser jag en keps och ett par ögon som ser helt förstenade ut... Grannen sitter ute på sin framsida och ser RAKT IN. Yay... My life is ruined.. Tur att vi ska flytta. Jag kommer aldrig kunna titta honom i ansiktet igen... Fyfan.... Önskar att jag aldrig mer hade behövt gå ut. Jag DÖR så pinsamt.... Undra hur länge han sett mig, jag kan ju ha stått där i över 10 minuter och han har kollat hela tiden, vad vet jag?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0