Publicerat 2015-04-19 14:32:00 i Allmänt
Här är en härlig bild från igår:
 
 
Det var en sjukt bra stämning inne på Rondo. Alla dansade med och sjöng. Alla, utom jag. Jag hade alldeles för ont för att orka stå och hoppa och mitt dåliga blodvärde gör mig sjuuukt trött hela tiden. Jag är rädd att jag kommer att behöva ta sprutor den här gången för ingenting tycks bota min trötthet längre, inte ens järntabletterna.
 
Om en stund, när Ymer vaknar (han sover fortfarande sen lunchen!!), ska vi åka iväg till Jonas föräldrar. Jonas pappa fyller år, så det blir middag där ikväll. Känns som att jag är på middag hela tiden. Längtar efter att bara få va hemma. Fast inte här, i lådkaoset. Längtar efter den nya lägenheten!!!!! Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills vi flyttar in.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0