Publicerat 2015-04-19 21:42:59 i Allmänt



Eftersom det till min stora sorg inte kommer att bli något Paris i sommar, pga att det inte finns några försäkringar som täcker om något skulle hända då man flyger i graviditeten efter vecka 32, blir det mer shopping på hemmaplan! Detta tänker jag införskaffa (Chanel får vänta). Klänningen från Ida Sjöstedt till alla studenter och examensfiranden (och sen till min 25-års fest) och väskan och ballerinorna främst som addering till "basen" av min garderob och mina outfits. En brun väska och ett par bruna ballerinor funkar till allt och blir aldrig omoderna. Eftersom bayswatern inte var min cup of tea och jag är mer en lily-gurl, blir det en Mulberry Lily Medium i oak. Den är så fruktansvärt fin!!! Jag vill ha den nu, nu, nuu!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0