Publicerat 2015-04-28 18:15:00 i Allmänt
 
Klarade bara att jobba fram till lunch. Sen mådde jag så sjukt dåligt, var ingen idé att sitta där och plåga sig, så då åkte jag hem. Ymer var på dagis och jag lät honom stanna där några timmar till. Det värsta när man är förälder är att man aldrig hinner vila, fastän man är sjuk. Man kan ju inte direkt sjukanmäla sig från att vara mamma. Självklart tar jag hand om min son med glädje men det är sjukt jobbigt att vara en rolig förälder när man mår bajs och bara vill lägga sig ner. Ymer var såååå klängig på mig efter att jag hämtat honom på dagis. Han fick stanna till ca 15:45 så jag hann pusta ut lite innan han kom hem. Inte för att jag kunnat slappna av direkt, är så stressad pga flytten. Jonas är sjuk med och lådorna packar inte sig själva. Det är liksom 3 dar kvar. Vi får väl dygna på torsdag i värsta fall...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0