Publicerat 2015-08-08 21:17:00 i Allmänt
 
Jag är glad att jag inte längre försöker vara någon jag inte är. Ingen kan ändra på mig, jag är jag och jag är bra så som jag är. Jag skulle inte vilja byta mitt liv mot någon annans, inte ens för en dag. Jag vill leva detta livet, som jag lever nu! Självklart drömmer jag om saker som jag vill genomföra i framtiden och kanske kommer vissa drömmar att slå in, vissa inte. Men grejen med mina drömmar är att jag alltid ser till att göra dem till verklighet istället för att bara sitta på röva å sura för att de inte har slagit in. Det är alldeles för många som bara väntar på att något ska hända, men tro fan att inget händer, för man måste faktiskt GÖRA något för att det ska HÄNDA något. Allt går bara man vill. Glöm aldrig det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0