Publicerat 2015-08-25 15:47:46 i Allmänt
Asså shit va ballt det är att man kan ta upp sin telefon och ringa till en person och liksom när som helst höra hans/hennes/hens röst. SÅ JÄVLA BALLT!!!! Det är verkligen något vi tar förgivet, men tänk om telefonen aldrig hade uppfunnits. Jag är sjukt tacksam för att jag kan få höra min mans röst när han är på jobbet och jag är här hemma med barnen. Verkligen SJUKT tacksam. Ibland saknar jag honom så himla mycket, eller ah, inte bara ibland utan varje sekund jag spenderar utan honom. Du och jag är som Yin å yang, Jonas. Tillsammans blir vi ett. Utan dig är jag bara halv. Vi har alltid så roligt tillsammans. Vi tycker båda om samma saker (förutom bilar och väskor och kanske hästar då med hehe) men vi är alltid beredda att offra oss för varandras skull och vi glädjs båda åt att se den andre roa sig med något den tycker om. Jag tycker att vi har det perfekta förhållandet, vi är perfekta för varandra. Även om vi bråkar en del ibland och ibland vill jag bara skrika så vet jag att du älskar mig och att veta det, det är det enda som betyder något. Tack för de fina barnen du gett mig och tack för att jag får dela mina dagar med dig. Jag skulle inte för något i världen byta detta livet mot någon annans, inte ens världens rikaste människa med världens finaste hästgård. Jag hade valt det liv jag lever nu, alla gånger.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0