Publicerat 2015-08-14 19:44:00 i Allmänt
Har bara vart så trött och haft så himla fullt upp att det inte blivit några inlägg här. Idag har jag vart iväg på Jonas jobb, som jag även jobbade på förut (det var där vi träffades). Alla ville se Freja såklart, det var därför jag åkte dit, och det var även Jonas sista dag där idag. På måndag är det nytt jobb som gäller och nya utmaningar! Så stolt och glad för din skull, älskling! <3 Kändes konstigt att säga hejdå till alla igen, men den här gången - for good.

Eftersom jag är har vart så himla tråkig idag vill jag tipsa er om en blogg jag nyss hittade. Känns som att hon och jag har jäkligt mycket gemensamt! ;) - http://www.fashionandcookies.com/

Hörs senare!! Måste amma en ledsen liten tjej!!

 
Jag idag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0