Publicerat 2015-08-12 14:25:00 i Allmänt
Nu när jag har öppnat upp mig så inför alla är jag helt slutkörd. Men jag har bestämt mig, jag tänker inte hålla inne saker mer. Jag tänker blogga så som jag gjorde förr - 100% öppet och ärligt. Ni får tycka vad ni vill men jag vet att jag är en bra mamma, jag är fin som jag är och jag får leva mitt liv så som jag mår bra av att leva det.
 
Jag älskar dyra väskor, det är min största last i livet på delad plats med sötsaker. I love cake and ice cream!! (Mjölkfria då såklart)
 
Så... Nu undrar jag om någon av er har några frågor till mig, något ni undrar över eller tycker är oklart. Jag förklarar gärna, men varning, jag uttrycker mig ibland klumpigt hehe men jag hoppas att ni förstår vad jag menar ändå.
 
Kram till er och tack för att ni följer min vardag! Hade lika gärna kunnat ha den här bloggen som ett worddokument för min egen skull men jag tycker det är roligt att andra får ta del av mitt liv också, inte bara jag. Jag älskar ju själv att läsa bloggar så..
 
Jisses vad jag ordbajsar idag. Blir helt svettig här typ. Nu ska jag låta er va hehe. Hör senare! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0