Publicerat 2015-08-12 13:59:00 i Allmänt
Ibland blir jag så himla trött på folk på internet. Varför vågar ni inte vara er själva? Jag dömmer ingen men jag tycker att det är tråkigt att ni gömmer er där bakom era datorskärmar. Stå för vad i tycker istället. På Facebook, ja där är man ju inte direkt anonym, men folk är som galningar. Kolla bara alla köp/byt/sälj-grupper. Vart är världen påväg??!! Varför kan folk inte bara vara trevliga mot varandra? Det hade vart mycket roligare att sälja saker då.
 
 
T ex när jag ska sälja mina väskor blir folk som galna och kommenterar massa elaka saker. Varför kan ni inte bara hålla er borta om ni inte är intresserade? Ni förstör ju för andra och det är inte bara för mig utan alla andra som lägger ut annonser. Är det inte för dyrt så är det för billigt å det ena med det tredje...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0