Publicerat 2015-08-17 20:46:00 i Allmänt
Hahha nja kanske inte tant men ja, jag blir 25 år. Herregud, nu har jag levt en fjärdedel av livet ca (om jag har den turen att jag blir 100 år). Tänker man så har jag ju hur mycket tid som helst framför mig, men det är ändå något inom mig som börjat gnaga lite och jag känner mig inte så värst ung längre. Nu går det bara utför. Nu kommer rynkorna snart, celluliterna, gäddhänget och hängpattarna (fast de har jag redan efter alla ungar). Dags att göra sillisar och botoxa sig. Höhöh njaa... Botox är inget jag någonsin vart intresserad av, men om mina tuttar ser förjävliga ut sedan så kommer jag nog överväga att göra något åt det. Jag vill va snygg naken - för MIN EGEN skull. 

Jonas är iväg och jobbar nu, första dagen på nya jobbet. Hoppas att det är roligt. Jag är så glad för hans skull! Det är faktiskt skönt att ha lite egentid nu när Ymer sover för kvällen och Freja med sover mellan amningarna. Tänker passa på å göra det jag gör bäst - äta massa skräp och kolla på väskor <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0