Publicerat 2015-02-20 06:16:00 i Allmänt


Började dagen med brakfrulle, as always. DAGENS VIKTIGASTE MÅLTID! Eller ah, innan det gick jag in till Jonas med frukost på sängen och sjöng för honom. Han fyller... vänta lite nu.. 32? Omg.. jag är så snurrig. Jo, 32 är det nog hehe. Hur som helst. Min födelsedagspresent till honom var att i år får han EN NY födelsedag, yes, you heard me. Den 11 juni, när vi är i Paris. Då "fyller" Jonas år i år. Mowhahaha. Jag ska se till att skämma ut honom på restauranger så att de sjunger för honom och typ ta fram värsta paketet å allting. It's gonna be soooo awsome!

Just nu befinner jag mig på jobbet. Men det är freeedag så imorrn tänker jag SOVA. Dvs, vakna, äta, sova. För Ymer är ju uppe senast kl 6 å sen brukar han sova igen.


Det är kallt som sjutton här så jag har inte ens tagit av mig min jacka sen jag kom till jobbet.

Well, well. Back to business.

TTYL!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0