Publicerat 2015-02-03 18:31:00 i Allmänt

Försöker peppa mig själv genom att ha det fint runtomkring mig. 

 
Idag har vart kaosdagen nr 1. Å fler kommer det bli den här veckan - yay! :'( Inskolning på dagis och vråååålmycket att göra på jobbet är ingen bra kombo. Gick upp och jobbade från 6-8 imorse och sen till dagis å efter det direkt till jobbet å jobba från 11:00-15:45. Därefter hämta Ymer hos sin farmor och farfar, sen hem å laga mat å efter det LEKA LEKA LEKA tills kl 19 då han ska sova. När han väl somnat ja då är det back to work, minst 1 timme iaf.

Kan någon bara skjuta mig nu?! X_x...



Kommentarer
Jessica

vad jobbar du med?

Svar: Jag jobbar på ett företag som säljer snus till hela världen, som teamleader för kundservice. Adressen är http://www.northerner.com :)
Angelica Nordström

2015-02-04 @ 08:12:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0