Publicerat 2015-01-16 12:53:58 i Allmänt
 
We're going back bitches! This year (before kid nr 2 comes out). J'aime Paris!
 
Bilden ovan är tagen i oktober (!!!) förra året. Det var sjukt varmt, kändes som sommar. Vill inte visa mitt ansikte för jag ser förjävlig ut. Fattar inte hur jag kunde måla mina ögonbryn sådär. Mår dåligt av att se det!! Det var iaf en av de roligaste resor jag gjort i mitt liv. Mest för att jag fick spendera den med min man och det var BARA vi. Självklart längtade hem som en dåre efter min lille son, men dels också för att jag fortfarande hade mjölktuttar som sprängde på kvällen när jag kom tillbaka till hotellrummet. Saknar folket, gatorna och atmosfären. Vi hann inte direkt se mycket, men vi såg eiffeltornet iaf och vi var inne en hel del på Galleries Lafayette som ni kanske ser på bilden (vi står på taket och tar kort ut över stan).

I övrigt befinner jag mig för tillfället hemma, i min säng. Huvudet känns som att det ska sprängas i 1000 bitar vilken sekund som helst och jag vill helst bara stänga skärmen på laptopen och dö i min säng, men jag känner att jag måste få skriva av mig lite och distrahera mig själv från illamåendet en stund. Har en hink brevid sängen. Vågar inte röra mig, för då spyr jag bara. Lyckades trycka en korv å lite makaroner till lunch. Salladen smakade apa så jag kastade allt inkl tomater å gurka. Sjukt hur ens smaksinne kan förändras så. Håller tummarna att den där stackars korven och makaronerna (inkl ett ton ketchup för att ens lyckas trycka ner det) stannar i min mage och inte kommer upp igen.
 
Så, nu är jag redo att bege mig in i mediterande stadium igen. Dvs, stirra upp i taket tills klockan bli 16:30 och min man kommer hem med min son. Yay...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0