Publicerat 2015-01-23 20:45:00 i Allmänt

Ligger i sängen. Spyhink brevid, as usual. Varvar spyorna med att kolla bloggar. Det finns inte mycket mer å göra än att gilla läget å bara göra det bästa av situationen.
 
Förut när jag låg här så var Jonas och Ymer inne i Ymers rum och lekte. Jag låg och kollade på TV så jag tänkte inte så mycket på det förrän jag märkte hur tyst det blev. "Hallå?" ropade jag - inget svar. Så jag går och kollar vad de håller på med. Hittar dem såhär:
 
 
Jag dör så gulligt. Ville nästan inte väcka Jonas men han skulle iväg till hästen så jag var tvungen. Önskar att jag kunde åka själv men jag klarar inte av dofterna eller att springa omkring och göra alla stallsysslor, så jag får roa mig bäst jag kan i sittande/liggande ställning här hemma. Yay. Inte roligt för en som egentligen aldrig sitter still i vanliga fall. Just nu känner jag mig som en gammal kärring...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0