Publicerat 2015-01-18 16:09:00 i Allmänt
Orkar ingenting. Kroppen är som förstenad. Jag har gett upp att ens försöka göra saker jag kan lika gärna bara ligga här och glo å få tiden att gå. Jag vill inte visa mig för någon för jag känner mig så klen och äcklig. Har inte ens orkat duscha idag. Blä.
 
Vill bara kolla på film eller nått å sväva iväg någon annanstans så att jag kan glömma att jag mår dåligt en stund och koncentrera mig på något annat. Igår funkade det iaf. Förutom att vi fick pausa emellanåt så att jag kunde spy färdigt. Fräscht. Folk sitter hemma med lördagsgodis, jag sitter med min hink å spyr.
 
Love life...

 
Den här bilden gör mig i alla fall lite gladare. Just nu min bakgrundsbild på telefonen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0