Publicerat 2015-01-18 19:07:22 i Allmänt
Skilsmässa = splitta allt 50%. Eller vad tycker ni? Jag såg en tjej i en köp/sälj grupp på Facebook som sökte en Louis Vuitton Neverfull och en kille kommenterade att han eventuellt hade en till salu och sedan avslutade han det hela med "skilsmässa 50%". Jag ba FUCK YOU, du kan inte ta din tjejs väska?!!! Vafan!!! Inte om du har gett den till henne eller om hon har köpt den själv. Jag skulle aldrig tillåta Jonas att ta mina väskor, även om "skilsmässa 50%" bör råda. Han kan ta båda våra bilar då och alla andra saker, för jag bryr mig engentligen inte om något annat än mina kläder/skor/väskor och mina djur. 
 
Nu behöver ni inte bli oroliga, jag och Jonas älskar varandra mer än någonsin, vi ska verkligen inte skilja oss. Jag vill bara diskutera principsaken. Jag förstår verkligen inte mig på folk ibland. Det är typ som att jag skulle ta alla Jonas bildelar som är värda flera tusen som ligger här å ba "skilsmässa 50%". Så himla stört tänk. Vad ska jag med bildelar till? Vad ska den där killen med sin tjejs väska till? Han vill säkerligen bara ta den bara för att "han kan" och för att han vet att det skulle göra henne riktigt ont. Fyfan alltså. Fyfan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0