Publicerat 2015-01-29 10:47:38 i Allmänt

Vi brukar aldrig ge Ymer socker eller saker med socker i men idag är ju en alldeles speciell dag så han fick rulltårta till frukost med kiwi på!

Det vankades paketöppning också, naturligtvis. Stackarn han var helt väck när vi väckte honom!

 

Vilken rolig leksak! Den låter, snurrar, spelar musik och så kan man prata i en mikrofon. Väldigt kul tyckte Ymer.
 
Idag är jag hemma... Min barnmorska tyckte att jag skulle sjukskriva mig i en vecka men jag känner att njaa... det kanske är lite väl. Jag har så himla mycket att göra på jobbet och jag känner ångesten växa när jag bara ligger här och inte gör någonting. Men så fort jag reser mig dunkar huvudet konstant och jag blir typ anfådd av ingenting. Så det är väl bäst att stanna hemma några dagar så får jag hoppas att det värsta går över och att någon mat vill stanna kvar. :/ Har inte tränat på typ två veckor heller känner mig så svag! Aja, lill*n därinne mår i alla fall bra, vi var på ultraljud igår. Så vecka 13-14 någonstans, där är jag nu.
 
Så säg hej till Alien nr 2!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0