Publicerat 2015-07-29 10:24:17 i Allmänt
Gör inget annat känns det som. Lilltjejen höll mig vaken i natt, jag fick inte sova, hon ville bara äta hela tiden. Är jättetrött idag, men men. Vad gör man inte...

 
Sry för suddig bild. Lite svårt ibland med ungar å grejer hehe.

Sen vill jag tipsa alla nyblivna mammor om något som faktiskt hjälpt mig massor. Det är ett SKITviktigt ämne rent utsagt. Nej men, alltså, det kan vara ganska läskigt/jobbigt/smärtsamt att gå på toa när man precis fött barn. För att kunna eller ens våga göra det, ta laxoberal! Brukar ta 10 droppar i ett glas vatten om jag känner att jag inte kan gå på toa. Det är HEMSKT att inte våga/kunna göra det. Hatar alla typ av magrelaterade problem, har haft tillräckligt i mitt liv. Så, dagens tips!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0