Publicerat 2015-07-05 19:23:00 i Allmänt

Det är sååå varmt i vår lägenhet, det går inte ens att vistas därinne nu!! Hörde att det skulle bli regn imorrn.. Inte för att va sånn men.. THANK THE LORD!!! Då kanske jag kan gå ut en promenad med Hugo utan att dö, lite regn har aldrig stört mig!

Ja vad har vi gjort idag då, jo, vi har vart iväg och hämtat en barngrind som vi fyndade genom blocket. Dock krånglar den så Jonas har inte lyckats få dit den än... Tycker synd om honom, han blir så himla arg när det inte går och det förstår jag verkligen! Jag önskar att jag kunde göra något, men känner mig mest ivägen. Jag är inte direkt världsbäst på att montera saker. Sen har vi fikat och jag har passat på att handdiska lite finglas från igår och tvättat - Glammigt som fan.

Imorrn är det back to reality för Jonas med jobb å så. Blä, han jobbar sent.. Hatar när han jobbar sent. Då är han inte hemma förrän kl 19:00 typ, han är verkligen borta HEEELA dagen. Det är så tungt att ta hand om hund och barn själv, får ju sammandragningar så fort jag rör mig. Hade tänkt träna Bodypump imorrn, men vi får väl se hur det blir med den saken. Är så trött hela tiden nu med, känns som att mina muskler förtvinat totalt. Längtar verkligen såå himla mycket tills det här är över så jag kan röra mig normalt igen!!

Gud grannens unge skriker så jag hör knappt vad jag själv tänker. Sitter ute på "ballen", så den smällen får man väl ta, men men. Det bor typ ungar i varenda lägenhet och hus här så det är ett konstant skrikande. Dessutom är det just nu någon som har musik på megahög volym. Men, det är väl såhär det ska va - Svensk sommar = barnskrik (både glada och ledsna) och megahög musik.

Hoppas ni har haft en fin dag och en bra helg i övrigt. <3

Kram kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0