Publicerat 2015-07-14 00:55:33 i Allmänt
Jag vet, jag är jättetråkig just nu men min kropp lever sitt eget liv och tycker att man ska va helt död dagtid och uppe i varv runt sisådär 00:30. Det är som att jag vaknar till liv efter 00:00. Helt knas. Jag har liksom gjort armhävningar och plankan ute i vardagsrummet och tränat lite biceps, triceps och axlar för att jag var så himla rastlös. Har inte vart å tränat på kanske 2 veckor eller mer nu så jag kör med min gjutjärnspanna här hemma haha. Man tager vad man haver. Tung som satan är den!!
 
Har spenderat hela dagen i soffan å då menar jag HELA dagen. Ymer har sprungit runt och lekt men han har säkert tyckt att mamma har vart världens tråkigaste. 
 
 
Hahah han ba "vad gör du?!"
 
Var iofs ute med Hugo på promenad med men det var verkligen inte en lång sådan. Sen imorse tvättade jag massor och tog hand om disk men det räknas inte, känner mig ändå ska världens lataste och tråkigaste som knappt ens orkar leka med min son. 
 
Hoppas på en bättre dag imorrn! Får iaf besök vid 11 så det ser jag mycket fram emot!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0