Publicerat 2015-07-14 23:06:00 i Allmänt
 
Well, här ligger jag och längtar. Jag längtar efter att äntligen få hålla min dotter i famnen, efter sena sommarmiddagar med ett glas vin på vår terass, efter resor, shopping, vänner och att kunna promenera hur långt som helst i solnedgången utan att ha ont vid varje steg jag tar. Men allt detta är så nära nu, så nära att jag nästan kan ta på det. Livet känns helt fantastiskt och jag är glad som har dessa saker att längta till. Om jag inte skulle ha något att längta till, vad vore det då för liv? Alla småsaker är guldkornen som förgyller vardagen. 
 
Varje dag blir jag väckt av ett "Hej, hej!" från andra sidag lägenheten. Att varje morgon få gå in till min son, säga godmorgon och ta upp honom i min famn är det bästa som finns. Han är så söt när han yrvaket väljer ett gosedjur han ska ha med sig upp och håret står åt alla håll på hans lilla huvud. Han är så bedårande att jag smälter varje gång. DET mina vänner, är ren lycka. Lyckan att få vara förälder.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0