Publicerat 2015-07-03 21:55:40 i Allmänt
Snälla tjejer, och killar!!!! Sluta upp med alla dumma dieter å skit, ät vad ni vill, när ni vill!! Jag hör folk runtomkring mig varje dag som har ångest för det ena med det tredje vad kommer till intaget av mat och dryck. Försök att njuta av detta korta liv istället för att enbart fokusera på mat och träning, eller hur du eller andra ser ut. Det har gått totalt överstyr och det gör mig så ledsen när jag hör dessa unga tjejer sitta och diskutera varför den ena är smal eller tjock och vad denne äter när jag är ute på stan. ÄT FÖR FAN, ät å var gla. Du behöver inte äta om du inte är hungrig, men om du är hungrig - ÄT! Så himla enkelt är det faktiskt. 

Jag vill bara att folk ska förstå att skönheten kommer inifrån och lycka kommer av att man lär sig älska sig själv och framför allt, lyssna på sin kropp och ta hand om sig själv. Ingen känner dig så bra som du själv.

Världen är full av massa annat kul man kan roa sig med, annat än att låta hjärnan bli hjärntvättad av all skit vi bombarderas av dagligen.

Ville bara skicka lite kärlek till er, och framför allt till dig som kanske känner att jag träffade en öm punkt. Jag skriver detta av KÄRLEK inte av något annat. Jag vill bara vara en hjälpande hand, ge er en tankeställare och kanske har jag hos någon sått ett litet frö som kan växa sig till den vackraste blomma. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0