Publicerat 2015-07-28 20:20:18 i Allmänt
Ja den här dagen har vart riktigt mysig. Var ute på min första riktiga promenad sen innan Freja föddes. Det var faktiskt bara jag och Ymer som gick ut, Jonas och Freja stannade hemma. Att kunna röra sig ordentligt igen är sååå galet underbart, det kändes som att jag svävade fram! Vi hittade massa hallon med som växte längs vägkanten. Jag plockade massor och gav dem till Ymer, som blev överlycklig, han fullkomligt ÄLSKAR hallon. 
 
 
 
Annars har BVC vart här på hembesök och allt såg bra ut. Bra viktuppgång på Freja och inga anmärkningar.
 
Sen har vi haft middagsgäster och fikagäster - Fullt ös, medvetslös. Mitt under middagen gick strömmen med. Tydligen var det ett stort strömavbrott som drabbade större delen av göteborgsområdet. Tur att middagen hann bli klar i ugnen så att vi fick mat hehe. Nu är strömmen tillbaka igen i vilket fall, den var inte borta så värst länge, lite mer än en timme kanske, så så farligt var det inte.
 
Funderar på att åka och hälsa på jobbet imorrn och ta med fika. Det skulle nog allt pigga upp dem! Saknar jobbet helt galet mycket. Får se hur många månader jag pallar här hemma...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0