Publicerat 2015-07-02 07:37:45 i Allmänt
Igår när Jonas kom hem åkte vi ner till Lerums centrum där vi satte oss en stund på en uteservering innan vi gick vidare till lekplatsen nere vid Aspen. Ymer lekte och gungade. Sen gick vi ner till sjön så att han fick plaska lite i vattnet, vilket tyckte han var jättekul. Lite konstigt ändå med tanke på att han verkligen HATAR att bada inne. 
 
 
Hugo ville såklart med bada, men vi hade ingen handduk med och jag orkade inte ha en genomdränkt hund i bilen.
 
Ja, å just nu då... Just nu ligger jag och beundrar min klocka hehe. Men måste resa mig för det luktar som att Ymer springer runt med bajsblöjan from hell...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0