Publicerat 2015-07-19 13:20:00 i Allmänt
Jag vill fortfarande säga YSL, men men hehe. Dessa två, eller främst ryggsäcken, är jag väldigt sugen på! Dock kostar båda närmare 30000 kr så det kan jag ju bara glömma, men drömma kan man alltid! ;)

 
Väskor i brunt är det du ska satsa på i höst om du vill vara rätt ute. Jag har min Mulberry Medium Lily i Oak som jag kommer att använda flitigt, vilket jag iofs redan har gjort hehe. Har dock packat en liten vit Michael Kors nu with just essentials eftersom vi lär åka in till BB vilken dag som helst. Tog just den vita eftersom den matchar med min skötväska från Emmaljunga.

 
Har packat saker till lillan i skötväskan och en NK-kasse med kläder och annat till mig.

KOM UT NU JAG ORKAR INTE VÄNTA MER! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0