Publicerat 2015-06-02 07:44:00 i Allmänt

Jag tror ingen har missat detta, men jag måste bara säga att jag tycker att fd Bruce Jenner är modig som vågar vara sig själv. Ingen förtjänar att leva en lögn. Heja dig! Jag hoppas att du känner dig lyckligare nu när du får vara ditt sanna jag!

Om Ymer skulle säga till mig när han är äldre att han inte känner sig som en kille eller om det skulle vara något annat som han inte tycker känns bra, då hade jag aldrig tvekat att sötta honom och följa honom på vägen. Ingen ska komma och säga vem du är eller vem du ska vara. Du är DU!

Jag tycker att alla ska, efter att ha läst detta, lyssna på "See Who I Am" av Within Temptation. Do it, do it NOW! (Bästa albumet BTW, The Silent Force)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0