Publicerat 2015-06-09 18:52:57 i Allmänt
Jag är aningens översocial av mig så när Jonas inte är hemma blir jag sjuuuuukt uttråkad på bara några timmar. Speciellt just nu när min kropp inte klarar av någonting. Jag hade gått ut å promenerat igen om det inte var för smärtan i ryggen och svårigheten jag har att böja mig ner. Det tar sjukt lång tid för mig att klä på Ymer, mig själv och sätta på Hugo koppel, bara för att komma ut på en kort promenad. Längtar tills jag kan röra mig normalt igen!!!
 
Roar mig med att kolla på barnkanalen med Ymer. Han gick precis och hämtade sina skor så han tycker nog att det är tråkigt inne och jag förstår honom!! Men men, Jonas är påväg hem nu så vi får gå ut då.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0