Publicerat 2015-06-23 16:01:40 i Allmänt
Var tvungen att ta av på benvikten med, jag som ALDRIG tar av på ben. Hade min vanliga först och skulle precis samla kraft att slänga upp den på axlarna när en kvinna bakom ba "får jag låna dina gröna hantlar?"... Tappade totalt fokus å låten hann börja. Då kände jag att jag aldrig skulle få upp den, blev så stressad att låten hade börjat, så jag fick slänga av 2,5 kilos plattorna jag hade längst ut å slänga på 1:or. Har annars 12,5 på varje sida, alltså sammanlagt 25 kilo på ben. Wääh känner mig klenast i världen!!!!!!
 
Saknar jobbet med... inte kul att va hemma hela tiden. Ska försöka komma iväg och hitta på något imorrn men alla jobbar ju typ...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0