Publicerat 2015-06-21 20:33:01 i Allmänt
För första gången någonsin, när jag vinkar och säger "hejdå, godnatt" får jag svar! Omg mitt hjärta smälter!! Ymer vinkade åt mig och sa hejdå!!! Sen fortsatte han dricka sin välling och vinkade igen när jag stängde dörren. Blödiga morsan börjar grina såklart, känslorna bara väller över. Att vara mamma är verkligen det bästa som finns!!! Älskar min lille son så fruktansvärt mycket!!!!!!! <3<3
 
 
Meningen med livet är att få vara din mamma och den lyckligaste dan i mitt liv var den när jag fick träffa dig för första gången, att få hålla din lilla hand.... Det finns inget i världen som kan toppa det. Å tänk, snart får jag äntligen träffa din syster!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0