Publicerat 2015-06-12 23:11:00 i Allmänt
Ah mah geeehrd!!! Nu finns det mjölkfri riven ost!!!! Fattar ni va underbart?!?! Använde den idag till min hemmagjorda pizza. Vågar ju inte äta pizza ute längre efter att först blivit matförgiftad från en pizzeria här i Lerum och sen typ några veckor senare får jag dålig salami på en pizza från en annan pizzeria som också ligger här i Lerum. Asså seriöst, snacka om maximal otur eller har de verkligen så sjukt dålig hygien och noll koll på bäst före datum?!?!?
 
Här nedan ser ni iaf resultatet som jag precis avnjutit. En väääldigt sen middag. Men men, bättre sent än aldrig! ^^,
 
 
Märket på osten är "Tofutti" och jag hittade den på ICA Kvantum i Lerum.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0