Publicerat 2015-03-25 20:53:00 i Allmänt
Vårt försäkringsbolag kontaktade oss idag för att meddela vad de kommer att ersätta oss med för vår bil. Jag hade gissat på halva beloppet haha så ooom vi är glada och lättade nu. Även om vi skulle åka på dubbelhyra så klarar vi oss. Fy fan för pengar ibland alltså!! Jag har en sådan hat/kärlek till dem. Man måste ju ha dem för att överleva eller om man vill kunna köpa något särskilt men ibland vill jag bara spy på skiten.
 
Idag har vi haft visning av vår lägenhet med, igen. Ska ha en till på fredag som det ser ut nu men om det blir några fler, det vet vi inte än. Jag som är så pedantisk blir helt sönderstressad av alla dessa visningar, jag pyntar ju för fan mitt hem som om det vore en mäklare som skulle komma å fota för hemnet typ. Well, can't help it. I want My home to shine, always!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0