Publicerat 2015-03-27 11:41:00 i Allmänt

När man är gravid så längtar man naturligtvis efter saker man kan göra när man INTE är gravid. Som att dricka goda drinkar t ex. Bilden ovan är från ett cocktailparty jag hade i min gamla lägenhet i Frölunda. En av de roligaste kvällarna i mitt liv. Alla var uppklädda till tänderna, lite gammaldags sådär, och sen hade alla fått varsinn drink som de skulle blanda (med originalingredienser) och sen skulle man berätta lite historia om hur drinken kom till och lite annat som kan vara roligt att veta om den. Den äckligaste var, enligt mig, bloody mary, fy fan! Haha. Jag hade valt margarita, går aldrig fel ;) "Double margarita, Mr Double margarita, ey!" 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0