Publicerat 2015-03-17 09:51:48 i Allmänt

Can't wait to decorate! 

Hade ett långt samtal med Jonas igår om just bloggen. Att jag inte riktigt vågar skriva saker, är rädd att bli dömd. Många som läser kanske tänker att jag är världens shopaholic som bara tänker på pengar, men så är inte fallet. Den här bloggen är till för mig, främst som inspiration/moodboard. Men, nu har jag bestämt mig att jag ska ta den här bloggen vidare en gång för alla. Ni ska få veta mer om mig och mitt liv, inte bara se en massa collage hela tiden ;) (men det lär det fortfarande bli en del av ändå hehe). Tänkte börja försöka fota lite outfit-bilder på spännande platser och skriva lite mer om vad jag gör än bara korta små inlägg med bilder.

Jag hoppas att ni som troget följer mig hänger med på den här resan. För den startar NU och nu ska INGET få stoppa mig #hatersgonnahate.

XoXo
Gossip... nej, Angelica, the one true bag-addict ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0