Publicerat 2015-03-28 08:42:00 i Allmänt
 
Läppglanset heter Lèvres Scintillantes Brilliant Extreme Glossimer 148 Petit Pêche. Perfekta färgen för everyday use. Not to little, not to much - just right! (Swedish "lagom" höhö).
 
Parfymen... Omg hur ska jag beskriva den? Den har något djup som gör att den doftar något helt underbart. Först är doften rätt intense när man precis sprayat på, men efter ett tag blir det ett mer harmoniskt djup och den luktar verkligen helt gudomligt! Jag kan förstå varför de döpte den till "Opium".
 
I övrigt, filmen vi såg igår var "Insurgent", uppföljaren till Divergent. Jag tycker att de här filmerna liknar Hunger Games rätt mycket men de är såå mycket bättre. Helt klart värda att se.
 
 
Hahaha såhär sexig är jag på bion. ;) Kunde inte låta bli.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0