Publicerat 2015-05-05 19:48:28 i Allmänt
Idag har vi tagit vilodag. Tänker dock försöka övertala Jonas att sätta upp den vita spegeln ovanför soffan som vi var och köpte idag.
 
I övrigt är jag trött, men glad. Mår mycket bättre i kroppen idag när jag fått sitta ner lite. Även om jag har foglossning from hell.
 
Har suttit och planerat klart vad jag ska ha till den nya barnvagnen sen idag också och räknat ut kostander. Det är då inte billigt med barnvagnar! Budget-Hitler som jag är (brukar kalla mig själv för det för jag sitter alltid och räknar och håller på med budgetar för det ena med det tredje). Antar att jag är lätt skadad från mina år som ekonomistudent, gick bland annat redovisning och beskattning i gymnasiet. Har även gått på handels en period, civilekonom inriktning japanska men jag hoppade av för jag kände inte alls att det var det jag ville jobba med, även om det fortfarande är något som intresserar mig.
 

Den kommer va sååå fin! Wiiie!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0