Publicerat 2015-11-17 10:48:00 i Allmänt
 
Här ligger jag i soffan å kollar på Daniel Tiger med Ymer. Ska snart lägga honom å då tänker jag passa på att sova lite själv. Kan verkligen behöva lite sömn för min hyresvärd klampade in här imorse klockan 8 för att åtgärda lite saker å jag var inte beredd för 5 öre haha, sprang upp med en filt virad runt mig bara! XD 
 
Idag skall jag mest försöka ta det lugnt för jag ramlade häromdan i badrummet å slog i foten illa så ska se om jag kan få en tid till läkarn idag eller imorgon. Har iaf lindat den med en elastisk binda. Kan knappt gå på den så det är hemskt att gå ut med hund å ungar.
 
Usch det känns som att jag bara klagar hela tiden, men det är fan alltid något!!!! 
 
Hoppas att ni mår bra i alla fall! <3 
 
Kram kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0