Publicerat 2015-09-20 11:00:00 i Allmänt
Ibland känns det som att allt bara blir fel. Vad jag än gör blir det fel. Jag hatar att känna såhär. Jag orkar inte va ledsen när man kan va glad. För egentligen är jag ju glad. Att varje dag få vakna upp brevid min lilla dotter och att få gå in och hämta upp en nyvaken son ur spjälsängen... Det, mina vänner, det är livskvalitet och andledningen till att jag orkar kämpa mig igenom all skit varje dag. Jag gör vad som helst för mina 2 små fiskorvar.
 
Jag trodde aldrig man kunde älska någon så mycket som jag älskar mina barn. De är verkligen det finaste jag har och jag är så tacksam för dem.
 
Jag är ledsen nu, men det blir bättre. 
 
Ta ingen skit.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0