Publicerat 2015-09-05 23:52:00 i Allmänt
Oj oj oj, vilken DAG, känner mig sååå bortskämd!! Jag är så glad och tacksam för alla fina människor som vart med mig och gjort mitt 25-årsfirande till något att minnas i många år framöver! 


Här har vi Ymer under förberedelserna hehe. Han dammsuger med sin egen leksaksdammsugare ;) Mammas lilla hjälpreda! <3
 

En bild på oss i farten. Still är han ju inte mer än i max 1 sekund!!! (Om ens det!!)


Vi bjöd på massa olika sorters plockmat, det fanns sååå mycket gott!!! Jag, syrran och mamma hjälptes åt att fixa all mat. Mycket jobb, men SÅ värt allt besvär!

 
Efter plockmaten vankades det efterättsbuffé (vi körde stenhårt på buffétemat ;P). Där fanns bland annat minimuffins, minikladdkaka, godis, klubbor och coca-cola i glasflaskor som man fick dricka med sugrör ur.


Sist, men inte minst - Presentöppning. Jisses va mycket fint, förväntade mig inte allt detta! Jag hade vart lycklig bara av att det var så många som kunde komma och umgås och äta gott tillsammans med mig!!! De sista gästerna gick för någon timme sedan, vi satt och drack och tjötade (jag drack vatten typ hela kvällen nu för jag orkade inte dricka mer alkohol, man måste va pigg för att orka ta hand om barn!)

Nu ska jag krypa ner brevid Hugo (han är ÄNTLIGEN hemma igen), Freja och Jonas och bara däcka av. Är så jävla trött, har hållt igång konstant i 2 dar nu, knappt suttit ner en sekund.

Sov gott ni med! <3

Kram kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0