Publicerat 2015-09-01 22:58:54 i Allmänt
Det är inte ofta jag ser på film, jag är alldeles för rastlös för att kunna sitta still så länge i sträck. Jag blir alltid hungrig eller kommer på andra saker jag måste göra mitt under filmen hehe. Nu har jag ju barnen att ta hand om så det blir till att kolla lite då och då under dagen och sedan på kvällen om jag ska lyckas se klart en hel film. Nu är det tredje gången jag sätter igång den här filmen, men det är typ bara 10 minuter kvar så det ska jag väl hinna se klart idag hehe. Det är det som är så bra med Netflix, att man bara kan välja att fortsätta uppspelningen där man va. 
 
 
Annars vill jag bara säga godnatt <3 Imorgon förmiddag blir det Bodypump!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0