Publicerat 2015-09-14 20:31:00 i Allmänt
Tänkte först låta bilderna tala för sig själva men äsch, fuck it, jag sitter och ammar just nu så jag kan lika gärna berätta lite om min dag. Well, imorse var jag ÄNTLIGEN iväg och gjorde nya fransar. Såhär fint blev det:
 
 
Sen var jag ute å gick med barnen å hunden och ja, sen har det vart fullt ös härinne. 
 
 
Någon tror fortfarande att han är 6 månader och kan ligga å sprattla i babygymmet hahah.
 
 
Jävlar va det har blåst ute. Höll på att blåsa bort när jag var ute å gick. Se bara så mycket bös som hamnat på balkongen!!
 
Nu måste jag verkligen ta tag i pluggandet. Har inte hunnit på hela dan ännu. Ska bara fika lite först <3
 
Hörs senare! <3
Puss puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0