Publicerat 2016-04-23 15:01:00 i Allmänt
Alltså, snälla söta ni!! Jag har inte dissat er med flit, jag har bara inte mått bra och det kommer alltid något emellan när jag vill blogga. Men, just nu sover barnen (eller ah, Ymer är väl på väg att börja vakna) och då gäller det att passa på!
 
Update - Ny bil (GÖTT, skrotat ena saaben, nu har vi "bara 2 bilar" yay), eventuell reumatism knarkar massa piller, har upptäckt att jag är en vinentusiast (kanske mindre bra när man måste knapra piller... Don't worry här blandas inget!!)...
 
... Å där vaknade Ymer. Well, på med en film så kan jag skriva lite till. Eller inte. Där vaknade båda...

Vi hörs när vi hörs! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0