Publicerat 2016-09-28 20:46:00 i Allmänt
Men liksom.. Vad fan är meningen egentligen? Detta kanske låter helt fel nu men alltså, när man har gjort allt man vill göra... Vad finns då kvar? Haha alltså, det låter jävligt otacksamt, men det är inte det jag menar med detta. Jag menar att jag redan vet svaret. Det är att hjälpa ANDRA att finna lycka och välmående. Dock är det ju faktiskt så att man inte kan göra andra lyckliga utan de måste själva hitta sin lycka, men man kan hjälpa dem på traven! 

Däremot måste folk lära sig att allt inte bara kommer på silverfat utan man måste faktiskt kämpa lite för att uppnå saker här i livet. Det är då man verkligen kan uppnå ÄKTA lycka och glädje, när man vet att det är JAG och ingen annan som har nått målet. 

Nu fick du dig allt en tankeställare ;) eller hur?! Men tänk på det, visst har jag rätt? Eller har jag? Det är frågan... hehe.
 
PUSS PÅ ER!! <3
 
(Haters gonna hate)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0