Publicerat 2016-09-28 10:47:00 i Allmänt
Jag vet att jag har svikit er. Men jag känner ändå inga skuldkänslor, för det gör ju faktiskt inget att jag inte har skrivit här. Ingen dör utav det, även om ni nyfikna typer kanske tycker att det är tråkigt att missa delar av mitt liv hehe ;P. Men men. Jag har verkligen massor av roliga saker att berätta, men det kommer. En dag...

Just nu försöker jag bara att fokusera på framtiden och nuet. Överleva vardagen liksom. Det är tufft med heltidsjobb, 2 barn, djur, hobbies, m.m. Men det GÅR, om man VILL! Jag har ju valt det här livet själv och jag ÄLSKAR det. Kan inte önska mig nått mer. Jo... kanske en hel kropp då... Men men, sålänge jag kan gå å leva ett hyffsat "normalt" liv så ska man väl inte klaga egentlgen hehe.



 
Jag igår på jobbet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0