Publicerat 2016-08-08 07:54:30 i Allmänt
I'm alive! Jag har bara tagit en rejäl bloggpaus. Har inte alls haft lust att skriva men nu kanske... Vem vet... Det är så mycket jag vill säga men det är inte rätt tillfälle just nu. Men men, det kommer.

I vilket fall har det hänt sjukt mycket saker i mitt liv så det har vart lite upp och ner om man säger så. Sitter även här med en 3-punktskorsett som jag ska ha dygnet runt i 3 månader för jag ramlade av en häst för några veckor sedan. Woho. Får inte rida eller utöva någon annan idrott förrän i januari tidigast. Haha yeah right... Kul, kul.. Tur att jag kan promenera iaf. Tänker promenera som en dåre. För rör jag inte på mig blir min sjukdom värre, har reumatism (spondylartrit).

Ja annars har ju Freja hunnit fylla 1 år och jag fyller 26 om 10 dar. Usch nu räcker det tycker jag, nu behöver jag inte fylla år mer. Nu är det inte roligt att bli äldre längre. 

Aja ha det gött så hörs vi mer vid ett annat tillfälle. Have 2 work naow.

Pussis <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0