Publicerat 2016-12-29 10:42:00 i Allmänt
Jag visste precis vad jag skulle skriva innan jag gick in här på bloggen men nu kom jag helt av mig haha. Ja nej rubriken har inget med inlägget att göra, skrev det bara för att ha en rubrik xD orkar inte komma på nått fyndigt just nu, är för seg. Sitter här med världens förkylning. Well, bättre det än magsjuka iaf som vi hade hemma för någon vecka sedan. Fy faan säger jag bara. Kände ju mig för fan mer död än levande, så detta är så mycket mer uthärdligt än det vill jag lova!

Jag vet att jag har vart jättetråkig som inte skrivit alls här typ, men det har vart så mycket. Ibland känner jag inte heller för att dela med mig av allt till alla just för att jag inte orkar med folks tjöt om ditten å datten. Jag fattar inte varför folk har sånna jävla problem med andras val i livet. Varför kan man inte bara acceptera att alla är olika och gillar olika saker? Herreguuuud!!!! 

Well, aja. Positiva klubben här haha!! xD

Säg hej till mina nya familjemedlemmar som ni inte har fått träffa än:

 
Min fina D-ponny, 3-åring, från åland! Prästgårdens Penquin eller Pingu som han kallas.

 
Lilla Selma, fralla på 2 år, som jag jag adopterat då hon tyvärr inte kunde bo kvar hos sina tidigare ägare.
 
Livet är så mycket bättre med djur. Skulle aldrig kunna leva utan dem.

Nu måste jag fortsätta jobba.

Puss å kram <3
 


Kommentarer
Julia Puhkka

Alltså vad har hänt med dig? På ett halvår har du gått från en fin blomma till mörkaste avgrund? Skiljt dig?

Svar: hej! Nej jag har inte skiljt mig. Men har haft det lite jobbigt i min relation. Har valt att itne blogga nu under en period. Får se ifall jag börjar igen. Kram
Angelica Nordström

2017-04-04 @ 10:25:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0