Publicerat 2016-09-26 07:30:38 i Allmänt
... Det är frågan.. Jag fattar att ni inte har en jävla aning om vad jag pratar om, men det gör absolut ingenting. Jag måste bara få skriva av mig någonstans för snart spricker jag. Det är FÖR mycket just nu. Mitt hjärta slår jättefort även om jag står helt still och jag känner mig väldigt nere hela tiden. 

Hur som helst. Ibland är det svårt att veta vad som är rätt eller fel. Det som kan vara rätt på ett sätt kan vara fel på ett annat sätt.... Ja så på ett sätt blir det fel hur man än gör... men ändå rätt... GAH!! FUCK THIS FUCKING SHIT, jag blir galen.

Måste nog meditera ikväll. Det kanske funkar... #restlessoverthinker



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0