Publicerat 2016-03-24 09:24:00 i Allmänt
Wööp! Nu är jag leeedig hela påsken fram till och med måndag!! Har vart dålig nu i början på veckan men det börjar ge med sig lite och jag börjar känna mig aningens piggare igen. Som vanligt är det späckat schema runt en högtid som denna, det är många man ska hinna träffa och det skall inhandlas mat, sprit, godis... You name it! Dock har vi valt att inte ha något godis i våra påskägg i år. Jag vill inte uppmuntra till sockerkonsumtionen i samhället eftersom att jag anser att det är en av vår tids största hälsofaror. Självklart är det inte bra att röka eller knarka heller men sockret finns verkligen överallt och i ALLT och det är omöjligt att undvika om man inte lagar all mat själv och noggrant läser alla innehållsförteckningar då man handlar. Jag tänker även försöka börja handla mer ekologiskt snart, men när det kommer till grönsaker så blir de tyvärr dåliga så himla fort å i vår familj är det bara jag som äter grönsaker typ.

 
Pic from last night in the couch, playing Heavy Rain on PS4.

BTW, vill tipsa om grymmaste spelet, likt Life is Strange - HEAVY RAIN!! OMG, är helt fäst redan. Vill bara spela hela tiden men måste vänta tills Jonas kommer hem från jobbet och barnen sover ikväll. De ligger faktiskt och sover just nu. Så himla skönt med en paus ibland, det är alltid full rulle här annars.

Nä, nu ska jag ta å slösurfa lite tills barnen vaknar.

Glad påsk på er! 

Puss puss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0