Publicerat 2012-08-07 08:58:10 i Allmänt
Undrade vart tusan FedEx höll hus igår eftersom det stod "estimated delivery" kl 18:00 på spårningssidan. Ställde klockan på 08:00 och ringde kundtjänst det första jag gjorde. Gissa vad. "Du ska betala 1079 kr i tullavgift". Jag ba... "URSÄKTA?!" Tack Gud för att du gör mitt liv så vansinnigt angenämt att leva med trevliga överansningar a.k.a. hjärtstillestånd såhär på morgonkvisten. TACK.
 
Inte nog med det har Nelly.com inte skickat mina Jeffrey Campbell Puffer St, utan odern verkar ha fastnat. Det har gått 11 dagar sedan jag beställde dem. INTE OK. Jag åker ju på fredag liksom och jag MÅSTE HA MINA SKOR.
 
Tröstar mig själv med en FET kopp kaffe och Sex and The City-filmerna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0