Publicerat 2012-08-21 00:37:00 i Allmänt
Nu är jag hemma från en VARM vecka i härliga Spanien. Det är fruktansvärt skönt att få kasta sig ner i sin egen soffa och slippa oväsendet från hotellet, för det vill jag lova det var fest 24-7.
 
 
 
Fick inte shoppat värst mycket, en parfym (Moschino) och två läppstift från Dior (nr 222 och Extreme nr 866). Men men, jag passade på att klicka hem YSL arty ringen nu när jag äntligen har välfungerande internet igen. Det blev den silvriga med en rosa sten. Hade verkligen beslutsångest men jag känner att den är mest "mig".
 
Angående Lady Dior... Jag vet att jag vill ha en, trots det saftiga priset, men jag vill ha en färg som inte finns. En prefekt nyans av mintgrönt. Tänk S/S 13, enkel kvinnlig ouftit och en mintgrön Lady Dior.... God damn. Vi får se om det kommer en sådan. Tills dess har jag 20000 kr att spara ihop.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0