Publicerat 2012-07-28 18:49:20 i Allmänt
Vin-/mörkrött är mer än rätt i höst och jag kan inte annat än älska denna mystiska färg. Jag skulle gärna ha en snygg jacka i den mörkröda färgen. För er som letar efter en snygg till bra pris har H&M en just nu för ca 399 kr. SKYNDA FYNDA.
 
Annars hade den här väskan inte suttit fel.
 
Phillip Lim. Heeelt fantastisk. Jag kan inte annat än dö lite när jag ser denna. Det är som att ta mitt inre och göra en väska av det. Sorgligt men ändå vackert. Lite vampyrkänsla. Helt klart med på toppen av mina lista med de snyggaste väskorna a/w 12.
 
Men, eftersom jag inte har världens mest fancy jobb (flippin' burgers) kommer jag att få "nöja" mig med att måla naglarna i den rätta färgen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0